Booooring...!!

Helloj klockan är 15.36 o ja har inte gjort ett skit idag :(( finns inget att göra, inget att vara med, o inga pengar så ja kan åka till mina vänner :(  så ja sitter här o ruttnar, nee men ska ta o gåå en promenad sen de ska blii skönt, inte så fiint väder idag heller tyvärr, men de är skönt nu när de är sådant väder, de behövs verkligen,

O idag åkte min sötis till spanien :(( Saknar henne fett mkt redan, kom hem nu såå ja kan komma till dej <33 längtar som faan tills ja ska åka till dej .. :D

Sen åker min Emilia till skåne idag med. men henne kan ja iaf snacka med:D <3 o du gumman du ska veta att ja finns här för dig i alla lägen vad som än händer, älskar dig vännen <33

Imorn äntligen kommer min bvän Anna :D <3 men hon kommer senare på dagen tror ja, eftersom hon ska sova hos mig med :D vi ska kolla på twilligt o new moon :D <3 sen mååste ja på bio med syrran o kanske Anna o kolla på eclips, om nu Anna tycker om dom filmerna :))

nu vill ha måndag så ja äntligen fåt träffa Jeanine, de va läänge sen vi träffades den typ 24 april kanske om inte innan ja minns inte riktigt, men de ska bli najs o träffa henne igen :DDD

Sen vill ja ha den 11 september då kanske det blir att dra till Skövde till Carro :D o Eric saade den 12 Augusti med Carro :D

Sen veckan efter de den 18 Augusti kommer troligtvis Emilia och Carro till mig :D eftersom de är rix i Norrköping den 19 augusti o rix i Linköping den 20 augusti :DD faan vad ja läängtar asså :D <33

Nej vad ska ja skriva mer?? Ikväll blir de att kolla på Sommarkrysset Sean banan ska juu vara där ^^ hehe sen blir de film oxå .. sen sova :P inatt XD hehe nej orka skriva mer.

just de har sparat massa gamla bilder ska bjussa lite på dom nu ^^

 

 8-9 maj 2009 sakna <3

 17-18 December 2008 sakna <3

 praktiken 2008 saknar den praktiken

Neej orka lägga ut mer bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0