Slut på denna vecka.

Hello.
Har inte skrivit blogg på länge, har inte haft tid eller ork. Jag  skriver ändå inget roligt, och ingen läser min blogg ändå:S
Men ingenting händer i mitt liv just nu. Har varit hos Anna hela veckan :D förutom i helgen, då vi var hemma hos mig. Vi har inte gjort mkt varit i skolan, men inte hela vackan, jag har inte orkat eller haft lust eftersom jag har varit mega förkyld hela veckan, och det börjar släppa nu :D ..
I veckan sover jag hos Anna igen :D , tills fredag sen drar vi hem till mig till lördagen, för då ska jag och Anna rida :D sen åker vi hem till Anna igen :)

En vecka kvar sen är det sportlov :D o den helgen då kommer Carro komma till mig :D Jag får äntligen träffa henne :D<3 kommer bli massa roligt,

Denna vecka som kommer har jag mycket att göra i skolan, jag kommer att göra 2 prov, o ja kommer döö, sen ska en svenska uppgift vara klar med. :O

men men orkar inte skriva mer, jag kollar just nu på blåsningen med anna :D o vi är med.. XD

 
jag och anna, med Muffins o Våfflan på naturbrukets dag förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0