Min helg.



Min helg började i Fredags efter jobbet, jobbet gick brabra, fick öppna i Fredags för Annelie hade annat hon var tvungen att göra, och det gick ju toppen :)) hihi ja är ju bääst XD haha skoja, men i fredags efter jobbet gjorde ja inte alls mkt vad ja kan komma ihåg. :S hmm var bara hemma och slappade.

i Lördags igår asså vaknade jag kvart i 9 eftersom det var ridning, och sista för denna termin. men ska fortsätta nästa termin :) men då byter ja ridlärare förhoppningsvis, haft Pia i 6 år ca nu så dags att byta till Lotta, men får se hur de går :O haha ja som inte kan rida för henne, men ja mååste lära mig det. Pia har vart för snäll mot mig och inte gett mig mkt kretik o så, och då rider ja på fredagar, ska bli skönt så ja får sov morgon på lördagar med, men hoppas bara de finns plats snart... men i Lördags hade jag Måns iaf och vi hade kadrilj, de gick väl sådär men aaa, ska inte klaga fick ju en ja ville ha, sen vart de hem duscha och så, sen åkte ja med bussen till Finspång till syster och sov där, orkar inte skriva vad vi gjorde. för orkar inte skriva mer ...

Men på nyår kanske jag far till Skövde till bästa Carro :-D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0