Jobbet.

Här inte skrivit sen dagen innan julafton, men det finns verkligen ingenting och skriva om,,
Min julafton var väl sådär inte den bäästa, och det har den inte varit på lääänge,, men på julafton var det 1 år sedan du gick bort mormor, och jag saknar dej jätte mycket, du finns alltid kvar i mina tankar, tänker på dej hela tiden.. men men de var ju de bästa för dig ...

men annars på julafton var jag o familjen hos min moster och åt jul lunch och kollade på kalle anka, sen efter det gock vi hem och öppnade julklappar, är väl nöjd med dom jag fick, vilket nte var mkt,, men men.. sen helgen slappade jag det var fett skönt, eller i söndags var jag på stan med pappa i 1 timme, och vi handlade mina julklappar till miig,  ^^ och sen igår (måndag) började jag jobba igen skönt, för då har man ju något att göra..  och det är väldigt lugnt på jobbet, inte massa hundar här. bra start innan nästintill alla kommer tillbaka nästa vecka. Denna vecka jobbar man bara 4 dagar, på torsdag eller fredag vet ej ännu åker jag till Carro :-D mååste prata mer med henne om det :)) ska bli najs o fira nyår där. o då har vi träffats massa denna månad :P hhihihi
<33, Nu vet ja inte vad ja ska skriva mer,,

idag efter jobbet åker ja hem äter, sen till stallet, ska kanske pussa lite på Steffie, men de är hoppclinic där trevligt kanske? kostar 50 kr men man kanske lär sig något???

neej nu räcker de för idag eller iaf nuu, byebye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0