...



är alltid lika dålig att uppdatera bloggen,, undra varför ?? hmm en bra fråga, men jag orkar inte och har inget att skriva om,, men idag var det iaf hoppning och ja hade steffie :D de va som en liiten tävling och den gick ju som den gick XD haha ,, men inget att prata om, sen har ja o Mamma varit hos moster min och kollat film, nu sitter jag här och skriver innan ja ska sova. imorn blir de att gå upp 08.30 för att duscha sen ska man ta 10.00 tåget till Jönköping, Anna hoppar på tåget i Linköping och följer med vi ska till A6 center och handla julklappar, man passar ju på när man åker gratis, men resan tar cirka 2 timmar :O kommer typ döö men aja, nej nu ska ja logga ut....

Skriver mer imorn om ja orkar ska bättra mig hade ja tänkt, men får se hur de går XD haha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0