Dagen före Julafton



Idag är det en dag kvar till julafton, och jag har jobbat, det har varit fett slappt på jobbet hat bara haft 6 hundar, de var faktiskt skönt, för de var bara jag och Annelie som jobbade idag... och sen för att de var sista dagen innan ledigheten :) ... efter jobbet åkte ja till stan och gick där med becka, syrran o mamma, handlade julklapp till pappa och bror. inte de bästa men de ska va glad att de får något,..
Nu sitter familjen + becka och kollar o spelar bingolotto ,, men ja vinner inte :( becka sover inne hos mig tror ja, eftersom att Jacob sover breddvid Anna

imorn är det som sagt julafton och jag vill ej ha jul, inget roligt, 1 år sedan mormor gick bort :( och jag saknar henne jätte mycket, men blir att fira jul hos moster eller aa äta julmat o så, skulle egentligen åkt till Linköping oh till syster för en liten frukost, men pappa blev sjuk idag så de blir inget, men men sånt får man leva med, så blir att åka dit en annan dag.. men tror julafton kommer bli piss tråkigt,. men men de e de alltid hemma hos oss så...


ska sooova ut så mkt ja kan dessa dagar nu innan måndag då jobbet börjar igen .. men de är bara 3 eller 4 dagar att jobba.

Sen kanske ja drar till Carro på nyår eller dagen innan hoppas verkligen de :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0