Trötter




Idag har man jobbat :)) Riktigt roligt faktiskt :) Elin var ju där idag med och hjälpte till :)) tack för hjälpen och sällskapet :)) Annars har de inte hänt så mycket faktiskt. har varit ute en sväng med Mamma, Moster, Effi och Anton på en promenade men inte lång för Moster har stukat foten usch. Vet inte vad ja ska skriva mer,

Men denna vecka har jag massa o göra typ :)) Imorgon ska jag träffa Lovisa förhoppningsvis och säga hejdå till henne :( hon åker ju till Spanien i 3 månader :((
Torsdag vet ja inte förutom att jobba, fredag ska ja sova hos syrran :)) Lördag åker man till askersund :)) och söndag vet jag inte.


Nästa onsdag kommer EMILIA :D:D:D:D och kanske Carro :D kommer bli mkt roligt :D

nej nu orkar ja inte mer, ska sova snart jobba imorn

Kommentarer
Postat av: Elin

Varsågod! :)

Jag kanske kommer imorgon en sväng på dagen om det går bra för annelie att jag tar med mig dexie..

Kram <3

2010-08-11 @ 13:10:54
URL: http://eliiinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0