Söndag.!



Idag har ja inte gjort så mycket, har varit på sjukan med mamma hos Syster Anna och Jacob :) var uppe o lämnade mat, samt höll henne sällskap, spelade kort med Anna oxå lite :)) tog kvart i 4 bussen hem för att hon o ja blev osams :(( usch hatar de, och varför just nu när hon är orolig oo så?? jag började till och med att gråta för att ja kände mig så dum o allt för de..
Sen har jag inte gjort så mycket, snackat med Carro, och Emilia på msn :D <333 saknar er tjejor <33

Emilia och ja snackade om torsdag :D<3 de kommer bli så underbart

Carro du måååste tjata på dom.!!! :P hehe

nej nu vet ja inte vad ja ska skriva, ska snart lägga mig, jobba i morgon en kort vecka jobbar 3 dagar, för torsdag o fredag är Emilia häär :D:D:D <333


aja hejdå sov gott alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0