Regna :(

Helloj idag har ja inte gjort ett piss bara varit hemma oo haft de skiiiit tråkigt.. och idag kom min underbaraste Carolin hem från spanien :D <3 såå har prata massa med henne :D <3 Sen har ja även pratat med underbara Emilia :D faan vad ja saknar er 2 <3

Imorn vet jag inte vad som händer Jeanine kunde inte vara :( såå kanske tar en promenad med freja (hund) om ja får låna henne av syrran :P en hund som Anna (syrran) har på foder. en liten söt sak. hihi annars får ja se vad som händer innan den hektiska veckan på jobbet börjar... =)) sen kommer Elin till jobbet på Måndag med :) trevligt trevligt =))

har typ fullt upp hela veckan som kommer oo de ska bli skönt :) så man slipper ha tråkigt. okej de skulle ja inte haft ändå typ XD

__________________________________________________________________________________________


Och du, bara så du vet är det över nu om du läser detta.!! jag orkar inte "vänta" mer. du är inte värd den tiden. Jag har andra helt underbara tiden som verkligen finns där för mig, och som ja älskar mer än vad ja har älskat dig som vän, okej du och jag hade världens underbaraste dagar ihop, men dom är bort blåst, ja vill inte minnas dom dagarna med dig,,  och sen att ta bort mig överallt gör de inte bättre, o sen att ta bort min nummer också så lågt, o mes de är du oxå. mohahaa.
Nej nu ska ja gå vidare utan dig, ja måste försöka men det kommer bli svårt, har inte messat med någon lika mycket som ja messade med dig, men imorn har vi inte snackat på en vecka o de känns konstigt. men att bli sur på en liten små sak är faan sjukt. och REBECKA kan verkligen ta sig i röven!!!! för ja hatar henne mest av allt.

Neej nu ska ja inte skriva mer.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0