Måndag!



Lägger upp en bild på min systerson för jag tänker fett mycket på honom, för just nu mår han inte braa:( han ligger på sjukan med feber o massa :( han får kramper ibland och så:( hoppas verkligen att han blir bättre snart. Moster älskar sin Jacob <3


Idag är de då Måndag en ny dag på denna vecka, den började väl inte så värst bra skakade filmjölken när ja hade öppnat locket så massa filmjölk skvätte ut o allt.. men men.

idag har jag iaf jobbat :)) Elin var och hjälpte till :) trevligt, flera hundar som är tillbaka och det gillas massa :)) men vi gjorde väl inte så mycket, mihi..

vet inte vad ja ska skriva ... de händer inget roligt i mitt liv asså. ^^ men nästa vecka kommer ja skriva mer för då är det rix:D då blir de o blogga massa om dom dagarna :D mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0