Hundutställning

Jamme som blev bästa hane (Y)


Ska nu skriva om hundutställningen jag var på igår (Y)

Det började med att ja vaknade 10 minuter försent . alltså halv 7, stressade mig massa för att hinna äta frukost och göra mig klar innan jag skulle gå mot Ica där Annelie skulle hämta mig, ja blev klar typ 10 i 7 efter att ha stressat massa så då drog jag mig mot Ica och Annelie hämtade mig vid klockan 07.00 då började resan mot askersund(Y) vi var framme vid 10 över 8 ungefär, och då vart de att gå mot ringen där dom skulle ställas ut .. fast först blev de en lång väntan innan klockan blev 09.00 .. tyckte det gick jätte bra för Annelie och hennes hundar. Jamme blev bästa hane :) Helan kom 2:a eller 3:a :) Grattis till dom (Y) Gnus gick de väl inte lika bra för tyvärr :(( men sen efter de var klart åkte vi hemåt, stannade och käkade någonstans, sedan började färden hem igen.
Kom till sationen i Linköping vid 20 i 1 tror ja och då var de bara att vänta till halv 2 då tåget kom (Y)

När ja gått av bussen från stationen så mötte syrran mig med Anton, o vi fixade och så, sedan blev det att åka upp till sjukan där mamma och Jacob var (Y) blev att spendera resten av dagen där , roligt att träffa dom igen ^^

Sen blev de att åka hem och  kolla sommarkrysset(Y) Elina va ju med där hihi <3 söt var hon..

Nej nu har ja skrivit om gårdagen..


Tack Annelie för idag på hundutställningen :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0