Hmm



Idag har jag jobbat :)) Trevligt trevligt :)) ,, de blev att fortsätta måla och så, sedan klippte ja o Louise nät till dörren o väggen typ. :P hehe de gick brabra, sen stannade ja med Annelie till klockan blev kvart över 6 :) ibland är man snäll juu :P haha
Sen ja kom hem har jag inte gjort mycket. Snackat lite med Carro på msn :D:D <3 saknar dej fett mkt gumman, men hoppas verkligen att du kommer på Onsdag :D <3
Sen har jag duschat med XDD haha .. nu skriver jag här, sedan blir att att sova, Jobb imorn, sedan drar jag till syster Pernilla och sover över där :) roligt, sen på lördag åker ja med Annelie på hundutställning i askersund :) ska bli trevligt faktiskt, :)) vet ej hur länge vi är där, men åker runt halv 8 :OOO haha . söndag drar jag och hälsar på syrran o jacob på sjukan.. =) inte träffat dom sen i söndags kväll :( o ja saknar dom massa <3

Nej nu ska ja lägga mig, god natt alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0