Usch hatar rubriker.

Idag är det iaf Söndag. Och det betyder att sötaste Lovisa fyller hela 19 år:D grattis till henne :)<3

Har inte skrivit på hela helgen tror ja :P XD haha minns inte änns sist ja skrev. :S Men iaf det händer inget roligt i mitt liv just nu, är bara uppe på bb hos Syrran och Jacob :) Han är såå himla sööt allså mosters sötnos :) <3 hihi ..
Jag red iaf igår 2 timmar, hade först Lica i dressyr de gick faktiskt braa :)  sen hade ja Noak i hoppningen de gick väl inte så himla bra kan ja ju säga. men men.. känner att detta kommer typ bli mitt minsta inlägg. men de finns inget att skriva om när man inte gör något i livet, mååste plugga men har ingen ork, men ska försöka göra de imorn, ska förhoppningsvis stanna hemma imorn och inte åka till Syrran o Jacob, men tror inte de kommer gåå såå bra kan ja ju säga, han är ju bara såå himla gosig o allt.
Nee nu orkar ja inte skriva mer, Anna är här. men drar tidigt imorn :(

Jag saknar helgen 26-28 mars <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0