Trött som faan!

Skrev aldrig igår ja vet men ja orkade verkligen inte det..

Onsdag: Idag vart det Skolan inga lektioner typ säger vi, på djur i kulturlandskapet bjöd Boge mig och Anna på fika inne i gamla Linköping, vi fick ta vad vi ville, o 2 saker XD haha.. Sen gick vi in i chokladboden för ja skulle köpa godis till mamma och syrran ^^ sen drog vi till skolan o skulle äta lunch, men vi va inte hungriga och ingen god mat heller så vi gjorde inte så mkt kollade datan ^^ Sen mentorsmöte planerade sista veckan typ.. kom typ inte fram til något tycker jag då, sen satt vi kvar och snackade med Agneta, Malin och Ellen och gröna kortet.. tog halv 2 bussen in till stan, Anna skulle handla sin studentkläning, sen drog vi ner till stationen för att ta pendeln till Norrköping , åkte hem till mig o hämtade saker, sen kom Robin och hämtade oss o vi åkte till Bb till Anna och Jacob :) Jacob är värsta sööt ja svär. hihi.. Vi var väl där till ja vene halv 7 kankse minns ej ^^
Robin skjutsade mig och Anna hem vi va hemma och kollade på tv, sedan sov vi..

Idag då (torsdag) emo dagen (skärtorsdag) XD
Iaf idag vaknade vi vid halv 9 kanske  vi åt frukost eller anna åt, sedan kollade vi på film lite, sedan gjord vi oss iordning för att dra till Linköping och hämta min balkläning :) sedan hem till Anna och lämna den, sedan åkte ja direkt hem o diskade o sedan datan lite. sedan åt Mamma och ja, sedan vid 17.00 åkte vi till Anna och va där till typ tjugo över åtta. sen hem o sitta vid datan lite, Nu är de dags att sova.
Blir att åka till Anna imorn igen redan vid kvart över 7 då bussen går från stan. em lång dag på bb blir det. aja, dags att sova ha de bra alla

Lägger upp en bild på syrran och mig :) <3 Älskar dej sis alltid, vad som än händer .. du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0