Tisdag!

Helloj.
Skrev aldrig igår efter läkarbesöket,
Så ska väl berätta att de inte kunde säga vad de är eller så, ja ska bli kallad till en ortoped inom en månda som är specialsit? Och om dom inte kan hitta något, så ska dom skicka mig till röntgen tror ja .. usch vill ej .
Sen efter ja hade varit på vårdcentralen så fick mamma och ja till stan, köpte balskor till mig :) finna tkr ja men inte hög klack tyvärr tror inte ja klarar av de med mitt knä. sedan gick vi hem o åt, sen kollade på tv o så ^^

Tisdag idag då!
Idag vaknade ja vid klockan 5 i 7. gjorde iordning mig o sedan drog ja mot stationen o åkte till Linköping med 08.00 tåget, sedan gick ja till zezmars min pratikplats..  o när ja kom dit satte ja mig en stund, sedan vid 09.00 gick vi ut med hundarna. edan blev de damsuga o ta de lungt till halv 2 sedan vart de ut med hundarna igen, sedan slutade jaa :D När jag kom hem satt ja vid datan lite, sedan pluggade ja faktiskt lite :D nu sitter ja o pratar med ann i telen :) <3
nu orkar ja inte skriva meer.. god natt alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0