Caroline Johansson<3




Caroline Johansson, ja vill att du ska veta att ja alltid kommer att finnas här för dig i alla lägen du betyder jätte mycket för mig och de ska du veta. Jag skulle inte klara ett liv utan dig, mitt liv skulle vara skit då, skulle ja förlora dig skulle mitt hjärta gå i 1000 bitar.. Jag hoppas att vi alltid kommer hålla kontakten med varandra. vi mååste göra det, <33 Jag ville bara skriva häär hur mycket du betyder och ja kommer aldrig ändra den saken.! <3

Kanske inte bästa stället att skriva på, men nu ligger de här o de kommer de göra så länge ja har bloggen kvar <33
Älskar dej mega mkt gumman, o saknar dej fett mycket!!!<333

Kommentarer
Postat av: caroline

Aww Elin älskling <333

Du betyder hur mycket som helst för mig och vi kommer aldrig aldrig tappa kontakten, ett liv utan dig kmr jag aldrig klara av! <3

Finns alltid här för dig dag som natt <3

vi föralltid gummsan <3

2010-04-28 @ 20:05:23
URL: http://carolinejoohansson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0