Fredag :D

Äntligen är det helg igen :D
Jag har verkligen inte orkat eller haft tid att skriva här.. :( men de blir så när man måste plugga, de är ju sista året för mig i skolan och ja måste verkligen lägga ner allt nu, men ja orkar inte de heller, har ingen skol ork elr så men men de ska man inte prata om..

Iaf haft skolan hela veckan. o de har inte varit roligt .

Igår var de faktiskt roligt i skolan för vi hade stallet hela dagen :)
På förmiddagen var de trevkörning =) Jag hade då Shot gun =) han e mega bra tkr ja :) körde massa snabbt o allt.. mihi de gillar men juu.
Eftermiddagen var de skol körning =) O ja hade min sötaste Bimbo :D massa bra var han. Vi hade en "tävling" o de va roligt.. de va en rolig bana som Malin hade satt upp.. Iaf ja kom 2:a :D på tiden 1,42 , Malin L vann hon hade 1,36 men hon hade en travar med som gick snabbare än skol hästarna, men men o Anna kom 3:a på tiden 1,45 asså 2 sek efter mig. haha =) är nöjd iaf. men mitt i allt började brandlarmet okej de va brandövning. men men Sen hann vi inte efter vi hade tävlat. så de blev att ta in hästarna fixa dom sen ta ut dom i hagen sen sluta..
Jag drog hem o inte gjorde mkt var massa trött.
Kollade på idol . Jag hoppas verkligen Gabriel o Calle går vidare..

Idag då Var de skola igen till klockan 10 i 12 :D bara tråkiga lektioner. hade samhäll först gick igenom något.:P Sen svenska började leta fakta om romeo o julia. Efter svenskan blev de Religin blää! Gjorde inte mkt eftersom den kursen började idag.

Sen åkte vi hem till Anna för att fixa o så. Och kollade på resor då vi ska ut o resa på något av loven som kommer, :D till egypten tror ja :D
Sen följde vi med Annas mamma till Magnus som var nere i båten..
Sen blev de till stationen o åka hem till mig.

På tåget hade vi de inte roligt, Men i Kimstad kom Lizz på:D Roligt att träffa dig igen :D har saknat dej
Sen gick vi hem till mig har inte gjort så mkt.
Blir idol ikväll :D  Sen sova tidigt ridning imorn :D
Anna sover här i helgen :)
Aja orkar inte skriva mer, Längtar till den 24 oktober. då träffar man dom bästa :D Carro, Linda, Ramella , kanske Elina och Jeanine :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0