Dålig uppdatering :O

Oj nu var de länge sen man skrev här igen, Men jag glömmer eller ja orkar inte skriva här så mkt. de händer inte så mkt i mitt liv nu förutom skolan.
Skolan går just nu inte så bra, elr jorå de gör den väl. Måste börja plugga massvis för att kunna klara skolan.
Men sen sist ja skrev har ja inte gjort så mkt . Varit med Anna bara typ =) Hehe som vanligt.

Idag blev de ingen skola för mig. har varit sjuk i helgen och idag, men i helgen blev de ändå ridning då de va hoppning o ja hade Zäta för första gången och de gick skiiiit!!! Anna red i min grupp med =) Och hon hade Tamara .. och de gick faktiskt bra för dom tkr ja =)

efter ridningen åkte ja och anna på baggauktion boooring.. men va tvungen...

Söndag gjorde ja inte så mkt var med hunny o va sjuk, vi kollade på film =) o följde med mamma o städade.

Iaf var ju hemma från skolan idag pgr förkylning :( så ja har inte gjort mkt suttit vid datan och snaclat med hunny i telen med :D <3

men imorn blire skola för mig ja måste de...

I kväll blire att kolla på färjan :D sen sova så ja orkar upp imorn.

längtar till den 23 oktober då Carro ska komma till mig :D o vi träffas för första gången :D åhh ja längtar massvis <33 :D  Sen den 24 oktober kmr de ännu mer folk till mig då de är tjejkväll :D då kmr Linda iaf sen tror ja Ramella, Elina kommer med eller de MÅSTE dom :D <3 sen kanske Jeanine oxå kommer hoppas de :D hehe första gången man träffar henne då oxå elr ja har ju sätt henne men aldrig hälsat :O :P

Iaf ja saknar min hunny massa <33
men ja saknar Linda, Ramella och Elina med <33
Och älskar er oxå, o Carro med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0