Tisdag

Igår var det tråkig skola. Gjorde inte så mkt. började klockan 13.00 med svenska B redovisning av en scen ur en film om sheakspear ..
Sen vare Sammhällskundskap, men va inte med på hela. Anna och jag gick vid klockan 15.00 för vi skulle med bussen som gick 10 över 3 till hennes syster för att hämta en film Romeo o julia ^^
Hon va inte hemma så vi passade på att vara med hundarna.
Hon kom vid halv 5 kankse och då hämtade vi filmen sen pratade lite sen blev det bussen hem vid klockan 17.00
När vi kom hem blev det mat ^^ Sen Färjan såklart :D Jag målade oxå klart min hylla eller grunden måste måla ett lager till.
Sen efter de kollade ja lite på svenska hollywood fuar XD hahaha ..
Sen blev det sängen för mig o Anna.



Måndag idag då.
Just nu sitter jag i skolan och har tråkigt.
Har haft ett prov idag och de gick skit kan jag ju säga men men sånt är livet .
Nu har jag med ätit Inte så god mat i skolan men de är de faan aldrig...
Sen blir det projektarbete, agility hoppas få träffa Våfflan :D den sötaste...
Går till halv 4 idag. Anna följer med mig hem idag. =) de ska bli roligt, plugga massa bara..
Imorn ska man till himmelstalund på studiebesök booring ..

Aja orkar inte skriva mer häär. skriver mer imorn eller på torsdag har ju ingen data hemma..




18 dagar kvar :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0