Söndag

Söndag.
Idag händer inte så mkt tror ja inte, Ja vene kankse drar till Anna senare i kväll men de får man se sen om man orkar det eller inte.
Idag vaknade jag klockan halv 12 men ja trodde klockan bara skulle vara ungefär halv 9 så ja tänkte ju somna om innan jah kollade på klockan, men sen kollade ja på klockan o såg att den va så mkt så jag gick upp kan inte sova hela dagen, måste ju kunna sova i kväll,
Blir iaf att gå ut o gå idag, jag mååååste verkloigen göra det.
Sen blir det att fixa lite i mitt rum har ju inte fått upp alla mina saker ur kartongerna ännu :O
Måste oxå försöka få igång min data, det är tomt utan den ju , men nu har man ju chansen att kunna plugga nu när ja inte har den, men jag orkar verkligen inte plugga..
Sen ska ja faan få in tv:n i mitt rum så jag kan kolla på tv i mitt rum o slippa vänta på att få se de ja vill se..

Igår var man ju ensammen med syrran hemma då mamma va på firma fest, så vi va hemma och kollade på körslaget :D Och Ola var juu bääst. fast ja fatta inte vrf han inte var en av dom 3 bästa ja blev verkligen chokad då.. :O

Jag vill ha höst lov nu, men ja vet inte vad ja ska göra då ännu juu, eller ja vet att ja ska se Michael jackson med anna. Sen kanske hitta på något med någon om de är någon som vill ses..
Aja nu orkar ja inte skriva mer, skriver mer ikväll om ja har någon data då.

20 dagar kvar :D till dom bäästa kommer :D Läääängtar :D<3 älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0