Onsdag!!

Onsdag idag då!
Idag har man varit på studiebesök på himmelstalund det var tråkigt.
Vi fick svara på ett par frågor, kolla på alla djuren dom har där, sen fick vi se när en avlivade 2 gerbiler :( de va inge roligt att se, men dom avlivde dom till deras ormar bara för att dom inte fick dom sålda :(
Sen vid klockan 10 över 10 slutade vi anna och jag åkte inte tillbaka till skolan bara för att gå en lektion och ja hade lovat Mamma att ta ut hundarna för att jag trodde vi skulle vara där till klockan 11. men men..
Just nu sitter Anna och jag här och har det tråkigt väntar på att klockan ska bli halv 4 så att vi kan dra oss mot hageby stallet och kolla på en medryttar häst som ja förhoppningsvis ska hjälpa till med 2 ggr i veckan hoppas ja kommer få bli på den :)
Sen blir det att plugga prov på fredag som ja inte änns har pluggat på, jag har ingen skolork längre. men de är ju sista året nu :D

Men skriver mer imorn  tror ja om hur det gick hos hästen och så. Har fortfarande ingen data, vet inte hur länge jag måste vänta på att få den, men de är bara att vänta..
Anna åker hem idag :( hon har varit här sen i söndags :D men åker hem idag för att imorn har vi stallet:D

Aja orkar inte skriva mer ,,

17 dagar kvar :D <3

Kommentarer
Postat av: jeanine

vad tråkigt att det va tråkigt "/

vad hemskt att se de avliva gerbilerna :(

kraam <3

2009-10-07 @ 16:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0