Måndag.

Idag är det då Måndag morgon.
Ska först skriva om igår.
Igår gjorde jag inte så mkt. var bara hemma och tog det lugnt.. ^^
Klockan 18.00 kom hunny till mig ist för att jag skulle åka till henne som jag inte orkade göra.^^ Iaf gick ner och mötte henne på stationen med syrran, behövde ta en promenad. när vi kom hem blev det att kolla på tv och äta.
Messade även lite med Carro =)
När vi hade ätit fick jag en idee om att måla en hylla till bege ist för att ha den blå för de passar inte i mitt rum så jag gjorde de till klockan 20.00 sen blev det tv.
Sen fortsatte jag att måla lite men hann inte klart.
Sen blev de kolla lite på hannah montana xD ^^
Sen blev det sängen.


Idag då är det skola, jag börjar klockan 13.00 eller om det är 13.10 men jag är redan vaken :O kan inte sova för de är arbete på gården med maskiner de håller på att isolera alla fönstren tydligen.
Men drar till skolan med 12.00 tåget. Det är najs med sov morgon iblan men då ska man ju sova med ..
Har bara 2 lektioner Svenska B och Samhällskunskap blää
Sen blir det att dra hem o plugga har prov imorn och på fredag :O Jag kommer dö kmr inte kunna något av det, men de mååste jag klara. får peppa mig själv till att plugga.
Sen får det bli tv och färjan =) Najs  de asså ^^ XD haha ..
Nu har jag inget mer att skriva om så ja skriver mer sen när jag kommer hem om jag har en data som jag inte tror jag har..


Jag vill ha den 24 oktober nu :D då kommer Carro och stannar till den 27 oktober :D de kmr bli hur roligt som helst :D
Sen den 24 kanske Linda , Ramella och Elina kommer med jag hoppas det, ska göra allt som går för att få ner dom hiit.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0