Måndag

Idag är de då Måndag.!
okej ja ska skriva om gårdagen då de va tävling.
Det började med att jag och Anna vaknade havl 8 blää. Vi tog bussen till stallet kvart över 8 och var där klockan halv 9. Allt började klockan 09.00 ungefär då blev de att kolla på alla ryttaren som va före mig:P
Iaf de va väl min tur vid klockan 12.15 kanske ja vet inte riktigt, Men iaf först framridning uppe i ridhuset de gick väl sådär. Sen fick vi hoppa fram på bannan. och de gick ju inte så bra på framridningen på hinder nummer 1 klarade hon de först gången, men sen när vi kom till hinder nummer 3 så vägrade hon ungefär 4 ggr elr någe.. Sen vägrade hon på hinder nummer ett 2 ggr o andra gången ramlade jag av :P
Sen när ja hade fått klartecken att börja så vägrade hon ut sig på hinder nummer 2 så de gick inte så bra för mig.

Måndag:
Sitter i skolan nu och har massa tråkigt. Trodde vi började halv 11 med djuretik men nej de hade vi inte så åkte till skolan vid halv 9 i onödan blä på de. och nu börjar jag inte förens 10 i 1 med samhällskunskap till 10 över 2 sen slutar jag :D
Sen ska ja hem o plugga om ja orkar :P försöka få igång min kamera med..
Menmen orkar inte skriva mer
På torsdag blir de iaf sthlm :D o träffa Älska Ramizzz :D <33

Sen på lördag kommer Elina och Carro :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0