Lördag.

Idag är de då Lördag. Och jag förbättrar skrivandet på bloggen bättre. ^^
Idag har jag varit och Ridit, det gick mkt bra hade min älskling Steffie :D jag älskar den häästen.. :D hihi fick ju sällskap av Towe och Johanna.. :D Det gick massa bra för dom oxå :) Sen har jag inte gjort så mkt idag..
Varit hemma och tagit det lugnt, har messat med Ramiiz en hel del idag oxå som vanligt :D<3 vi klarar oss inte en dag utan att messa med varandra okej förutom när vi inte har pengar på mobilen. men då snckar vi på msn eller fb ^^ hehe men vi klarar de inte <3
Ikväll blir de att sitta framför datan o kolla på Körslaget .. Ola är ju med :D så mååste kolla då juu.. :D hih hejja Ola.

sen blire att kolla på Gost.. sen sova efter det..
Imorn åker jag nog till Anna vid halv 6. om ja orkar.

Idag är de bara 21 dagar kvar tills man träffar dom bäästa :D <333
aja nu orkar ja inte skriva mer. får bli mer imorn om ja hinner och har någon data då min inte funkar skärmen funkar inte sen har vi inte kopplat in internet heller så får se när ja kmr in.. okej ja kmr ju in i skolan men ändå
aja ha de bäst alla!
Jag älskar mina vänner och ni vet vilka ni är.<33
får bli en bild på ola baah för ja saknar honom massa o han e med i körslaget.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0