Lördag idag då.

Idag är det Lördag.
Började med att jag och Anna vaknade klockan 09.00 för att det var ridning idag, Hade Mamba och det gick skit kan ja ju säga, Hatar henne men men. Inget roligt var de idag iaf
Sen drog vi hem till mig slappade och så.
Gick sedan till stan och handlade jeans leggins ^^
sen hem och slappa .
Kollade reprisen på Stockholm-Arlanda E.M.D. var ju med :D roligt var de iaf.
Nu kollar vi på doobidoo.
Ikväll blir det körslaget :D heja Team Ola :D
Skulle kanske åkt till Linköping och festa men de blev inte så de som vi skulle festa med har inte hört av sig eller något..

Imorn åker jag, syrran, Pappa och kanske Tina till Syrran o hälsar på henne o min systerdotter :D Det ska bli roligt länge sen man såg henne ju. Saknar dom massor :D ska försöka hitta kameran med så ja kan ta kort på henne :D hon har ju allt blivit större. ^^


14 dagar kvar till Carro kommer :D <3 längtar massa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0