Lördag den 17/10

Har inte kunnat skriva på en vecka :O
Har inte haft tillgång till någon dator förutom i skolan och då orkar jag inte skriva blogg, men jag får väl börja göra det.
Men iaf veckan har väl varit bra.

Måndag:
hände inte så mkt hade bara 2 lektioner i skolan o de va tråkiga lektioner.. Började då klockan halv 11 tror ja de va minns inte :P Och gick till 10 över 2 :D Massa skönt:)^^
sen var ja bara hemma o tog de lugnt.

Tisdag:
Idag var de projektarbeta hela dagen lång :) O de va massa roligt =)
Eftersom anna och jag har agility då bara :D
Vi åkte till Linköpings hund ungdom och körde agility där =) men flera olika hinder än dom i skolan och det gick jag igång på =) Det va massa roilgt.  Vi var där hela dagen :) o Våfflan tyckte oxå att de va massa roligt :)


bild på Grynet när hon hoppar däcket o e massa sööt


Onsdag:
Skolan idag hade tråkiga lektioner som djuretik, Svenska och Narutkunskap och dom lektionerna hatar jag verkligen men men,,
PÅ svenskan skulle vi argumentera om kärnkraft och redovisa inför klassen, tror du de gick bra ? Nej ja sa ingenting känner mig dum mot Lovisa eftersom de bara var hon som pratade och vi va 4 st i gruppen :(
På Naturkunskapen gick vi igenom klimatförändringar och så massa tråååkigt...
slutade sen =) Jag sov över hos anna =) Trevligt trevligt:)

Torsdag:
Skolan hela dagen.
På förmiddagen var de stallet som gällde med blää Ansa. Hade iaf ridning. Bommar-Hoppning, Jag hade då Idor som va massa stark och de gick inte så bra förutom hoppningen som faktiskt gick bra eller inte första gången mot hindret när vi fick galoppera, då när han hoppade så hoppade jag oxå haha hela ja hoppade stigbyglarna oxå . Sen i slutet skulle vi rida i trav med en hand o ja vägrade då blev de tjaffs mellan mig och Ansa, ja klarade knappt av honom i traven med 2 händer då han va stark så ja häll med både händerna.
Sen eftermiddag var de mjölk o nötkreaktur massa tråkigt. fick frågor vi skulle göra tills nästa vecka, men då är inte anna och ja där :D vi e då i stockholm :D

Fredag:
Skolan idag till klockan 15.10
tråkiga lektioner., på svenskan skulle ja o anna redovisa en sen från romeo o julia o vi tog sista scenen ^^ men de gick inte så bra för att vi skrattade så mkt men de va ju bara för 3 st o läraren vi redovisade för. men men
orkar inte berätta mer om skoldagen.
Anna sover över hos mig :D vi kollade på idol och de gick ju bra för mina favoriter:Dmihi
så himla glad att Camilla åkte ut :D

Lördag idag då =)
dagen består av ridning =) ska ha äkliga Mamba tror ja. ja vill inte ha henne men de e dressyr iaf. sen är jag o anna kvar i stallet till klockan 17.00 för att bygga banan till KM hoppningen som är imorn och ja ska ju vara med :D Hoppas jag får Steffie då :) ja vill ha henne..
Sen blire hem o ta de lugnt kolla på körslaget så klart hejja Ola !!!!
Orkar inte skriva mer. Kommer väl någon gång i veckan när ja sitter i skolan
måste ju berätta hur de gick på KM :P xD de kmr gå skit men men bara ja klarar banan så e ja nöjd..

Ha de bäst alla

5 dagar kvar tills man ska till Stockholm o tv-inspeling med familjen, Anna och Ramella:D Jag längtar så efter att träffa Ramella :D

sen är de precis 7 dagar kvar till Carro och Elina kommer hiiit :D Läängtar :D<333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0