Looooov :D

Det är Måndag och första dagen på lovet! :)
Idag har Jag o Anna inte gjort så himla mycket, Har varit hemma och slappat, och spelat kort =) o jag vinner ju hela tiden så bäst ja är XD
Sen har vi varit ute med hunden min :)
trevligt.
På kvällen kollade vi färjan sista avsnittet :( o Håkan har sagt upp sig o de e ju tråkigt :( bläää..
Nu snart ska vi gå o sova, imorn är det tandläkaren som gäller havl 12 usch jag vill inte dit, ja hatar tandläkaren massor!!!
Sen kanske jag o Anna går o kollar på balklänningar de ska bli roligt ^^ Jag läängtar sjukt mycket efter studenten :D
Aja nu orkar jag inte skriva mer de fick bli en kort skrivning idag..
Skriver mer imorn..

Jag saknar mina underbara vänner och ni vet vilka ni är hoppas ja <33
Ha de bäääst alla!!

Det får bli en bild på Danny för att ja saknar honom. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0