Hunny.

Tjoo..
Just nu sitter jag hemma hos Anna :)
Idag har vi inte gjort så himla mycket, vi har pluhhat lite faktiskt =) o de va bra att vi gjorde det faktiskt.. ! Nu är hunny inne i duschen och gör sig fiin till kvällen ^^ :P Vi ska på bio ikväll o se MJ this is it =) trevligt trevligt, undra hur många det är som kommer börja gråta, inte ja iaf :P

Igår gjorde vi inte så mycket heller, elr ja va hos tandläkaren och lagade en tand :( usch de gillar man ju inte, sen på kvällen åkte vi hem till hunny o sov här bara för att vi skulle hälsa på hennes bror Daniel o sen var även hennes syster Lisa där med o henes o Paula oxå. Vi gick ut med Lisa o henes's hund Wilma =) söt liten hund som har blivit massa stor.
Sen fixade vi saker på datan och så, sen vid klockan halv 12 kanske så tvingade vi oss till söms för vi var inte ett dugg trötta. 

Nu vet ja inte vad ja ska skriva. det är tomt i mitt huvud nu. För jag tänker på massa olika personer , Som Linda , du betyder massa för mig.
Sen Dijana som ligger hemma i influensan e orolig hur hon har det och så.
sen massa andra personer.

Jag älskar mina vänner och ni vet vilka ni är.. jag kommer aldrig att lämna er och jag hoppas att ni aldrig kommer lämna mig. <3 för ja e ingenting utan er.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0