Tråkigt massa

Idag har ja firat lite midsommar med mamma, moster och en kusin, vi åkte till Söderköping och kollade lite hade med oss lite "midsommar mat" typ maka, köttbullar, ägg, m.m.. det var faktiskt mysigt, vi lyssnade på musik från midsommar stången där dom spelade, och vid ån o så såg man massa personer gå förbli,.
Vi satt där typ 4 timmar o de va massa sol men oxå molningt, ja brännde mig på ryggen :( och det gör ont :( men men får skylla mej själv, men tänkte ju inte på de heller.
Åkte hem vid klockan halv 4 kankse. då kollade ja på bilder på mammas hotmail, som min mammas kompis hade skickat de va spökbilder från hennes lägenhet.
Det var fett äckligt,
Sen har jag inte gjort så mkt förutom att snackat  med hunny i telen :)

Nu sitter ja vid datan o snackar med söta o bästa ramiiz på msn :D <33  Älskar dej massa ramiiz <3

Saknar alla mina underbara vänner. <3
Ha de braa nu allihopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0