Länge sen ja skrev.

Jag är inte så bra på att uppdadera min blog, då de inte händer så mkt just nu :(:/ haha.. Iaf har inte hänt så mkt sen ja skrev sist vad jag minns. typ.. Har varit med anna :) I Lördags va ja o typ hela annas släkt på hennes sida hos annas syster Lisa på storfika:) det va mysigt. O deras nya valp wilma är så himla söt :)..

Idag har ja inte gjort så mkt. varit ute o gått med Mamma min moster o hundarna :) va ute o gick i 2 timmar riktigt skönt faktiskt =).

Imorn händer inte så mkt typ försöka plugga,,,

Aja orkar inte skriva mer, förutom att ja snackar med 2 underbara vänner. Anna och Linda <3 älskar er o saknar er <3
Jag älskar Ramiiz o Elina oxå o saknar er med <3

16 dagar kvar tills Rix o E.M.D. och tills man träffar sötaste Elina :D <3 Bilden är från Sommarkrysset som ja saknar massa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0