Fredag den 7/8-09 ^^

Idag har ja inte gjort så mycket, Är med Anna:) Hon har varit här sen i onsdaga . sov hos min syster onsdag till torsdag. inge roligt... haha. I går skulle vi på ute bio o se på mamma mia the movie, men de va fett mkt folk så vi gick tii donken o tog en glass. muumms ^^ hehe sen gick vi hem o inte gjorde mkt.

Idag sen ska ja anna o syrran åka o bada :) har typ inte badat någe den här sommaren :O  hahaha

Igår fick ja hem betygen XD haha de va inga bra. bara 2 st MVG o 2 Vg sen typ ig o G xD haha ja suger orkar ju faan inte plugga o orkar inte med skolan heller.. Men som tur är de bara ett år kvar :D  sköööönt..

Jag vill ha den 20 august NUU men de e juu bara 13 dagar kvar :D då blire Rix o E.M.D. :D WOHO.. Oo ja hoppas du får komma ner Carro :D <3 jag vill verkligen det:) det skulle bli massa rolig :) 

Sen vill ja ha den 30 augusti med :D då blire Nickelodeon i sthlm på grönan :D

Det får bli en bild här nere på Carro bara för hon var snäll o gjorde i ordning min blogg. och för att hon betyder fett mkt för mej <33

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nååw, gumman. Du betyder massor för mig, älskar dej. Hoppas verkligen att vi kan träffas <3333

2009-08-07 @ 23:50:39
URL: http://carolinejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0